dissabte, 16 d’agost del 2008

St Petersburg (i II)

Els monuments, museus, parcs, esglesies i explicacions sobre la dinastia dels tsars russos (oblidada en temps record!!) els podeu trobar per internet, aixi que, unit amb que no tinc gaire temps, m'ho estalviare.



El que si que vull explicar es lo be que ho vaig passar amb les altres 52 persones que venien al viatge: cantaires i acompanyants (i directora!). Vaig tenir l'oportunitat, per un instant, de tornar a Tarragona, a la vida que he portat sempre, fins fa just 3 mesos... I m'ho vaig passar genial!!! Llastima que fos tan curt! Pero des del torneig de ping pong, a les cantades fora de l'hotel, passant pels saltirons d'algun reusenc tot esbrinant pelicules, cors valencians cantant a ple pulmo a l'hotel a quarts de 4 del mati, passejos en bus, a peu, concerts per recordar, coreografies d'himnes de festivals, i sobretot, tornar a trobar a tothom, no va haver un moment que no pares de disfrutar (ni dormint!!).



Tan de bo es pugui repetir i jo hi sigui, pero sense haver de pujar a Paris :) Mentrestant, la vida, la feina continua i els primers inquilins de final d'estiu han arribat! Ara d'aqui poc començara el curs, i ja us explicare els plans per a la "rentrée" escolar!


P.D: tenir nomes una setmana de vacances no barrufa gens!


2 comentaris:

Unknown ha dit...

t'has oblidat coses com jugar a "el conejo de la suerte" i fer frases totalment absurdes....



va ser un gran viatge. de fet, tots ho són. encara que sigui a villarubia de abajo


;)

crispe ha dit...

Ei, també t'has oblidat que et vam saludar a l'avió més efusivament que al pilot de Air FRance. Va ser divertidissim.