dijous, 11 de setembre del 2008

Missio Impossible II (buscar habitacio a Paris)

Be, aquesta vegada no em tocava a mi buscar pis per Paris, sino a la Montse (i al Xavi) que vindra tot l'any que ve a fer un Erasmus aqui a Paris. Despres de molt navegar, trucar, passejar i veure "zulos" a preus desorbitants, ja tinc "conciutadana" durant l'any vinent!!



A tot aixo, els dies passen cada cop mes de pressa i no tinc gaire temps per a res. No vull ni pensar el que passara quan "comenci" el curs! De moment les coses han començat be, ja que dilluns passat vaig fer les proves per entrar a una coral i... em van agafar!! Encara no tinc resposta de la EOI (per estudiar frances, es clar), pero espero que tambe vagi be...



De broma en broma ja fa gairebe 4 mesos que estic per aqui, i com ja han passat els 100 dies, potser ja puc fer un primer balanç:
  • :) Marxar fora de casa, del pais i tot plegat, es un tros d'aventura. S'han de tenir ganes per començar de zero en un pais on no domines la llengua... Si ho hagues de fer ara, no ho faria ni boig!!
  • :) La feina aqui esta la mar de be: bon ambient, bon jefe, i activitats varies pels treballadors.
  • :( Em mata fer gairebe una hora de metro/tren cada dia per anar a treballar... Encara que aixo m'ha servit per llegir algun llibre que altre, pren massa temps!!!
  • :( El temps es una mica fastigos, pero clar, que hem de dir, si estem molt mal acostumats...
  • :\ Us trobo a faltar a tots: papes, germans, amics, coraleros, fauna de la Uni i tota la vida que tenia alla... A vegades m'aixeco i sembla que aixo sigui un somni i encara estigui a Tarragona...


En resum, la independencia esta la mar de be; viure i fer les coses al teu ritme i ser responsable de tots els detalls de tot el que et passa. De totes maneres, no m'acostumo a viure en una ciutat tan gran, on es perd tant de temps amb els transports...(l'altre dia vaig poder viure el primer embus a Paris, tambe!!). Suposo que el problema tambe es la "vidorra" que tenia a Tarragona :) Alli s'hi viu molt be, i els que hi quedeu (ho dic, per que darrerament tothom marxa, ja ho posare al proper post) espereu-me, que m'hi trobareu de tornada d'aqui un temps!!

P.D: i ara tambe em perdo St Tecla, tu....

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Eii!!! No sabia del teu blog (i si m'ho vares dir... no me'n recordava). Et desitjo el millor per París. Ara bé, si t'han agafat a una coral a París, com faràs la EOI a Tarragona? O també és de París? :-P

Sonia Robledo ha dit...

Hola Marcel! varies coses:
1.-Nosaltres també et trobem mooolt a faltar!!!
2.-Què vols dir que si ho haguessis de fer ara no ho faries ni boig?No m'ho crec! ;-P (vols dir que no ho recomanes?)
3.-De Santa Tecla no et perds gaire cosa...
4.-Ja pots anar fent temps per quedar amb les visites que abans de final d'any penso anar a visitar-te!
5.-Una abraçada ben fortaaa!!!!